Jimny rupucis

Auto būvniecība
Post Reply
User avatar
vdl
Posts: 124
Joined: Sun 06 May, 2012 21:13

Jimny rupucis

Post by vdl » Tue 18 Feb, 2014 16:41

iepirku 2006. gada jimny 1.3 - 130k nobraukums
bish iemests graavii - pashkjiiba virsbuuve - aizdzinu uz servisu - tur shobriid procesaa iztaisnoshana, piekraasoshana

ir iepirkti G mersha tilti - 5.29:1 ar blokjiem abos tiltos un mersha sadales kaarba VG080 ( 1:1 un 2.143:1 )

kameer gaidu no servisa rupuci tikmeer domaaju ko iesaakt ar motoru/kaarbu

pagaidaam varianti:
* nedariit neko - mersha tilti un kaarba pret jimny dos ~20% pazeminaajumu hi un ~25% pazeminaajumu lo ( uzliekot 33'' riepas vajadzeetu iet tikpat aatri kaa jimny ar org ritenjiem - 26'' )
teorijaa vajadzeetu kusteeties nedaudz sliktaak kaa ieprieksh - lielaaka rites berze

* upgreidot motoru uz M16A no SX4 - ieguustam nedaudz ( 150nm vs 110nm ) lielaaku griezes momentu
bonuss - nomainja ir sameeraa viegla - kaarba/kompis liekaas klaat pie jaunaa dzineeja un viss iet kaa ieprieksh. motors fiziski ir taados pashos izmeeros kaa 1.3

* peugeot XUD9 dzineejs - 1.9 Turbo D 1993–2001 XUD9 TE/Y (DHX) 1905 cc 67 kW (91 PS; 90 hp) @ 4000 rpm 196 N·m (145 lb·ft) @ 2250 rpm - Citroën Xantia
bonuss - diizelis + mehaaniskais pumpis ( XUD9 SD naaca no ruupniicas noteiktiem samuraja modeljiem )
jaastikjee esoshaa kaarba klaat vai jaameklee pa ukeju LDV kaarba

* vw 1.9 td AAZ - 150 nm (111 lbf·ft) @ 2,000 rpm
bonuss - diizelis, mehaanika, vareetu buut vieglaak atrast kaa XUD9
relatiivi mazaak jaudas kaa XUD9 TE
jaastikjee esoshaa kaarba klaat - papildus darbs

User avatar
tolx
Posts: 14
Joined: Mon 07 May, 2012 18:28

Re: Jimny rupucis

Post by tolx » Tue 18 Feb, 2014 16:54

Viedoklis par aaz - vai nebūs papildus čakarēšanās ar motora kronšteiniem un visu figņu kas nāk klāt (ģenerators, stūres pastiprinātājs)? Audi nav gluži mugursoma, tur gan jau liekas iekšā citādi. Bonuss - detaļas jebkurā gastronomā, ja nobeidzas, var easy atrast citu vietā. Lai gan, pie plānotajiem nobraukumiem mosh arī pofikk...
Btw, xantia motors nāk šķērsām - nav arī kas jāpārtaisa stiprināšanā?

User avatar
vdl
Posts: 124
Joined: Sun 06 May, 2012 21:13

Re: Jimny rupucis

Post by vdl » Tue 18 Feb, 2014 16:56

es domaaju ka jebkuram citam iznjem M seerijas suzuki buus jaataisa custom mounti

User avatar
DeadmaroZ-TLOTL
Site Admin
Posts: 491
Joined: Fri 04 May, 2012 17:05
Location: Rīga
Contact:

Re: Jimny rupucis

Post by DeadmaroZ-TLOTL » Tue 18 Feb, 2014 17:02

a foto? :?: :?: :?: :?:
Ārā spīd saule , bet ne visiem!
ImageImage
Draugiem
Facebook
Twitter

User avatar
tolx
Posts: 14
Joined: Mon 07 May, 2012 18:28

Re: Jimny rupucis

Post by tolx » Tue 18 Feb, 2014 17:08

Nav, šitās visas ir pasaciņas :D

TvaiX
Posts: 17
Joined: Wed 09 May, 2012 23:01

Re: Jimny rupucis

Post by TvaiX » Tue 18 Feb, 2014 18:11

Ja nav nekāda jaudas mehānikas advantage, tad iesaku no Pežo bāzt, kronšteini sapaost 1:1 tas ar nav maz, mazāk sexa ar CSDD būs...
Lt meklē sistu un velc moš veselu... atlikumu metālūžņos vai tirgot.

indoo
Posts: 10
Joined: Thu 17 May, 2012 9:38

Re: Jimny rupucis

Post by indoo » Tue 18 Feb, 2014 18:24

Mja..
Visi baigi gudri :)
internets un mamma google dara brīnumus :)
Kur tu brauksi ar to savu ssabūvēto jimny??
Ja zinam ka opens brūk...
apskati 100 proc ar G tiltiem neizies..
dīzelis ir labs rizinājums... bet ja tev, kā ar G tiltiem tad sportam labāk VW mootoru.. vairāk jaudas un pieejamākas detaļas, un saka ka tas peugeot, citroen ražotais diesels konstrukcijā nav tik veiksmīgs!!

Ja TR1, tad tikai originālie tilti :) vai pastiprināti oriģinālie
un pie TR1 ja nemaina tiltus ...dīzelis ir par smagu... priekšas tilts ātri izģērbjas..gultņi kā Viktoram būs jāmaina kā zeķes... +50-100kg baigi jūt
tad tikai to benzīna motoru!

Tas tā ..nedaudz no gadu gaitā ievāktās informācijas

indoo
Posts: 10
Joined: Thu 17 May, 2012 9:38

Re: Jimny rupucis

Post by indoo » Tue 18 Feb, 2014 18:26

Kronšteini liekas tam Samuraja dīelim atšķiras no Benzīna..!!!
It īpaši ja liek Jimny nevis samurajā!!!!

indoo
Posts: 10
Joined: Thu 17 May, 2012 9:38

Re: Jimny rupucis

Post by indoo » Tue 18 Feb, 2014 18:28

Par konkrētā dīzeļa iebūvi jāinteresējas pie Viktora..viņām kā reizi tāds variants.. un ko vēl viņš teica..ka liela jebatorija ar veco elektroniku... Spidometrs viss nāk no kompja..tātad jāatstā arī vecā pravodka daļēji..
Viņš laikam pasteidzās un visu izrav;eja..tagad panelī tumš :)

indoo
Posts: 10
Joined: Thu 17 May, 2012 9:38

Re: Jimny rupucis

Post by indoo » Tue 18 Feb, 2014 18:35

Lētāks risinājums G16A 16V motors no Baleno vai vitaras komplektā ar samuraja izturīgo sadales kārbu!!
Tāds variants ir Savostina Jimny... man liekas viens no lētākiem un labākiem risinājumiem lai uzpumpētu jimny TR1
+pastiprinātās pusasis ar pašbloķējošiem dif. pr. un aizmugurē.. :)

Post Reply