bloķi
bloķi
Sveiki, vai kāds varētu padalīties ar info kur, eiropā mekēt bloķus priekš suzuki vitara? Zinu ka ir ARB, bet gribās kaut ko lētāku nedaudz, varbūt kāds zin kur ķīniešu arb var iegādāties. auto netiks lietots sacensību režīmā, bet tuvu tam.
Re: bloķi
kjiinieshu arb droshi vien jaameklee aliexpress vai alibaba
man liekaas vajadzeetu buut variantam mehaanisko blokji ielikt - http://www.jimnybits.co.uk/shop/vitara- ... _1078.html
man liidziigs jimnijaa ir - bet vai nu ielikt sanaaca ne taa vai kaa bet nesanaak vinjam gluzhi korekti atblokjeeties briizhiem. tb lielaakoties ir sablokjeets un uz liikumiem asiem riepas sliid
man liekaas vajadzeetu buut variantam mehaanisko blokji ielikt - http://www.jimnybits.co.uk/shop/vitara- ... _1078.html
man liidziigs jimnijaa ir - bet vai nu ielikt sanaaca ne taa vai kaa bet nesanaak vinjam gluzhi korekti atblokjeeties briizhiem. tb lielaakoties ir sablokjeets un uz liikumiem asiem riepas sliid
Re: bloķi
ķīniešu arb eiropas valstīs nenopirksi,bet krievzemē tie ir dabūnami,tiesa gan atsauksmes par viņiem ir diezgan negatīvas.ja ņem no audi tad jātaisa aizmugurē neatkarīgā piekare.slieksnis wrote:nu tas lock right nav pārliecinājis mani, valracing ir bloķi priekš grandvitara, es meklēju parastai vitara 91.gada, laikam atliks meklēt ķīniešu arb, vai mahinēt kaut ko ar audi bloķiem.
Re: bloķi
neko tur nevar dabūt iekšā,es tos quattro reduktorus esmu daudz pārjaucis,tur var tikai visu reduktoru uzlikt.es savukārt plānoju iegādāties vienu norakstītu 5durvju vitāru ar 16v dzinēju,un to auto pārbūvēt par 2durvju of road dampīti, izmantojot tieši quattro reduktorus.aizmugurē protams būs neatkarīgā piekare līdzīga tākā vitārai priekšā,un reduktori kurus sen jau esmu sagādājis ar pārnesumattiecību 1:4,5,vitārai vismaz manai ir 1:2,5,tas ir viens rata apgirieziens 2,5 kardāna.
- DeadmaroZ-TLOTL
- Site Admin
- Posts: 491
- Joined: Fri 04 May, 2012 17:05
- Location: Rīga
- Contact:
Re: bloķi
a kā savādāk var izmērīt attiecibu?viens rats gaisā bet otrs pie zemes,varbūt es kautko jaucu bet ja uzcels abus ratus tad viņi vienlaicīgi ir arī jāgriež,to viens cilvēks nemaz nevar izdarīt,a ja tu griezīsi vienu ratu tad otrs griezīsies pretēji ja abi būs gaisā un pārnesumaaticība būs galīgi nepareiza ja vispār kardāns griezīsies. quattro reduktoram piezpiežot bloķa sviru mērīju lai abi flanči vienlaicīgi grieztos.slieksnis wrote:padalies ar info par ķīniešu lietiņām![]()
kas tas par reduktoru ar attiecību 1:2,5? neizklausās īpaši ticami
man vitarai ir 1:5,xxx aptuveni, izklausās ka esi skaitījis attiecību tikai ar 1 paceltu ratu