Auto instrukcijas

User avatar
DeadmaroZ-TLOTL
Site Admin
Posts: 490
Joined: Fri 04 May, 2012 17:05
Location: Rīga
Contact:

Re: Auto instrukcijas

Post by DeadmaroZ-TLOTL » Sun 10 Nov, 2013 13:03

aatri uzmetot aci var noprast ka paliekot zem turbiinas vakumnika shibas dobon lielaaku spiedienu, bet vai tas ir labi turbiinai iisti nezinu
Ārā spīd saule , bet ne visiem!
ImageImage
Draugiem
Facebook
Twitter

User avatar
vdl
Posts: 124
Joined: Sun 06 May, 2012 21:13

Re: Auto instrukcijas

Post by vdl » Sun 10 Nov, 2013 15:15

nu teorijaa - turbiinai iestaada ka aatraak jaasaak griezties un degvielas padevi pieregulee lai dotu vairaak degvielas vajadziigajaa briidii. tur tajaa pajero threadaa ir daudz atsauksmes par to.

slieksnis
Posts: 51
Joined: Tue 24 Feb, 2015 22:45

Re: Auto instrukcijas

Post by slieksnis » Wed 25 Jan, 2017 8:36

Nevar turbīnai iestatīt lai ātrāk iegriežas, var tikai paildzināt laiku kad tā griežas-> radot spiedienu lielāku, jo vārsts nenostrādā pie rūpnieciski iestatītā spiediena,(ko šajā gadījumā izmaina šāiba) standarta turbīnām līdz 1-1,2 bar nekas nenotiks. ja cel spiedienu vajadzētu arī pagriezt vaļā degvielas padevi, ja vien sūknim jau virsū nav spiediena membrāna,)turbodizeļiem parasti ir) kas, rodoties turbospiedienam vēl nedaudz vairāk padod degvielu. tur atkal var drusku paņemnties un pamainīt leņķi tām membrānām lai vairāk padod degvielu

Post Reply